Jak rozpocząć budowanie biznesu

Pracując w domu, często nie sposób, od razu prawidłowo  wszystko rozwiązać, a budowanie biznesu patrząc z perspektywy czasu, wówczas łatwiej jest dostrzec rzeczy, które można było zrobić lepiej oraz te, które warto było uniknąć.

Chcę się podzielić, od czego zacząłbym e-biznes, gdyby przyszło mi zaczynać od początku. Dziewięć lat temu nie znałem żadnych narzędzi dostępnych obecnie, a próbowałem to robić na darmowym Blogspocie. Gdybym miał tę wiedzę co obecnie start byłby ułatwiony zaś tempo pozyskiwania dużo szybsze.
Nie ulega wątpliwości, że start w czymkolwiek nie jest łatwy, a powód tego jest głównie taki, że początkująca osoba zabiera się za coś, z czym nigdy wcześniej nie miała do czynienia i czego musi się zwyczajnie nauczyć.
E-biznes nie jest wyjątkiem, że wszystko staje się o wiele prostsze, jeśli się wie co robić i jak to robić. Właśnie chcę pokazać, na czym się skupić, rozpoczynając budować e-biznes.
  1. Ucz się od ludzi, którzy mają wyniki takie, jakie Ty chciałbyś/ła mieć

W naszym  kraju jest spora liczba ekspertów marketingu internetowego, od których można się uczyć, a zatem proponuję, wybierz sobie 1-2 osoby. Powodem tego jest rozbieżność w tej dziedzinie nauczania, ponieważ każdy z nich używa innych metod nauczania i każdy będzie mówić co u niego działa.
Proponuję Ci wybrać osobę, z którą będziesz mógł współpracować i będą się Tobie podobały jego metody działania. Nie znam, wszystkich najlepszych ekspertów, ogólnie można powiedzieć, że najdłuższym stażem w e-biznesie cieszy się Piotr Majewski  i to on pierwszy w Polsce zbudował darmowy „Autoresponder Freebot”.
Chcesz mieć konsultacje z Piotrem Majewskim?

2. Buduj, jak najszybciej, listę adresową

Ekspertem, budowania listy  adresowej, jest niewątpliwie, wspomniany Piotr Majewski, powód tego jest prosty, lista adresowa, jest największym aktywem, bez niej trudno, jest mówić o powtarzających się wynikach, z listą jest łatwiej generować zyski. O budowie listy mówi się dużo, tylko nie wiadomo, z jakich powodów ludzie, tego nie robią.
Nie chcę, tutaj niczego Ci narzucać,  jednak z własnego doświadczenia wiem, że jest to doskonały kontakt z klientem, a zarazem lepsze wyniki. Kwestia jest więc dość prosta: albo budujesz listę i robisz ,to co robi mniejszość, ludzi w marketingu internetowym, którzy mają wyniki, albo robisz, to co robi większość, która unika tego tematu i jest sfrustrowana brakiem efektów.
WAŻNE, Gdy rozpoczynasz budowanie listy adresowej, nie gwarantuje Ci niczego, ale szanse na pojawienie się wyników, są dużo lepsze, gdy tego nie robisz.

3w ZAMIAN ZA PROWIZJĘ, PROMUJ CUDZE PRODUKTY

Proces tworzenia produktu, jest długotrwały, w zależności od jego zawartości, (tekst lub wideo) opakowanie i podpięcie płatności to proces zajmujący dużo czasu oraz wymaga wiedzy technicznej, a możesz, też skorzystać z usługi kogoś innego, kto na tym się zna, zatem wniosek, jest taki, lepszym rozwiązaniem, jest promowanie, co stworzył ktoś inny, a Tobie pozostaje doprowadzić klienta do oferty.
WAŻNE SKORZYSTAŁEŚ/AŚ Z PRODUKTU, KTÓRY ZNASZ, WIESZ, ŻE JEST WARTOŚCIOWY, MOŻESZ GO POLECAĆ.
4 BUDUJ, SYSTEM
Mając, oferty i listę adresową to koniecznie jest zbudowanie systemu, czyli procesu, który pozwoli na przyspieszenie budowania listy adresowej i przechwycić ruch oraz dostarczyć wartość i przedstawić oferty. Właśnie dzięki systemowi możliwa jest automatyzacja budowania relacji między Tobą a ludźmi z Twojej listy adresowej oraz przedstawienia oferty.
5 WYBIERZ JEDNĄ METODĘ GENEROWANIA RUCHU W INTERNECIE I OPANUJ DO MISTRZOSTWA.
Mamy wiele metod przyciągnięcia uwagi klientów i nie sposób wskazać najlepszą, ponieważ są też płatne pozwalające budować relację i listę szybciej niż darmowe. Odpowiednio skonfigurowana płatna metoda może już tego samego dnia dać efekty. Czasem darmowe efekty jak pisanie bloga też mogą przynieść niespodziewane rezultaty i mile zaskoczyć.
Co jednak łączy metody darmowe i płatne to po prostu trzeba się ich nauczyć i ćwiczyć każdego dnia. Dlatego proponuję Ci wybranie jednej metody i ćwiczyć do momentu opanowania  mistrzostwa, a także, gdy wyniki dla Ciebie okażą się perfekcyjne.