Klikać czy nie klikać?

Od dość długiego czasu obserwuję dość liczną grupę osób, którzy są jakby niezdecydowani i chyba nie wiedzą czego chcą? Mianowicie surfując w sieci napotykamy różne reklamy z przyciskiem do kliknięcia, i więc powstaje pytanie kliknąć czy nie kliknąć?

 Wydaje mi się, że wielu użytkowników internetu tak naprawdę nie czytają uważnie stron reklamowych, i nie wiedzą do czego służą przyciski na tych stronach! 

Szanowny czytelniku/czko staraj się uważnie czytać wszelkie  strony reklamowe, i jeśli jesteś naprawdę zainteresowany zarabianiem w sieci korzystaj z przycisku i zapisz się!!

Dlaczego o tym piszę, bo po prostu każdy nieświadomy zapis jest niekorzystny dla dwóch stron dla Ciebie dlatego, że będziesz otrzymywać e-maile, które będą zapełniać skrzynkę pocztową, a zaś dla prowadzącego e-biznes kłopot w postaci nie aktywnego subskrybenta….

Wielu ma świetne predyspozycje do działania w sieci, i zarabiania pieniędzy nie korzysta ze świetnej sytuacji po zapisie na listę mailingową. Obecnie wiele programów prześciga się w udostępnianiu narzędzi do promocji własnych e-biznesów, które są aktualnie w testowej śmiesznej cenie 1 złotych na 30 dni.

Test autorespondera „Getall” pozwala na zapis subskrybentów, tworzenia stron informacyjnych, przechwytujących, a nawet zarobku pierwszych pieniędzy. Ja też kliknąłem w link nieświadomie, który mnie doprowadził do tego miejsca gdzie mogę promować swoje e-biznesy, i jak na razie nie marnuję swojej szansy.

Skoro już zapisałeś/łaś się na jakąś listę mailingową staraj się taką sytuację wykorzystać z pożytkiem dla siebie, a na pewno nie pożałujesz!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *